Općenito

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Prodavatelj odnosi se na:

FIDO, obrt za trgovinu i usluge

Vojina Bakića 6

10000 Zagreb

OIB 36251429250

Kontakt broj: 091 1826 585

e-mail: webshop@fido.com.hr

www: fido.com.hr

Pojam Kupca odnosi se i na klasičnog potrošača (fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja), ali i na kupce pravne osobe, obrtnike i trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, no oni su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.fido.com.hr nastupa u svoje ime. Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen. Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije. Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.

Postupak naručivanja

Kupac obavlja narudžbu proizvoda putem elektronskog obrasca narudžbe.

Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.

Sve cijene izražene su u eurima (€), s uključenim PDV-om.

Roba se naručuje elektronskim oblikom spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.fido.com.hr  podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.fido.com.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor. Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.

Plaćanje

Plaćanje na internetskoj stranici www.fido.com.hr vrši se u EUR. Cijene su maloprodajne, izražene u EUR i u njima je sadržan pripadajući PDV.  Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Trgovac zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora o prodaji odnosno prodati kupcu proizvod ako je očigledno da je istaknuta cijena nerazmjerna sa stvarnom cijenom proizvoda i da se radi o evidentnoj grešci kod isticanja cijena koja je rezultat sistemske pogreške i/ili ljudske greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.

Načini plaćanja

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Putem virmana i opće uplatnice
  • Keks Pay aplikacijom
  • Kreditnim karticama MasterCard®, Maestro®, Visa
  • Gotovinom prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na Vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici www.fido.com.hr Internet trgovine kontaktirat će Vas po potrebi.

1) Plaćanje proizvoda putem opće uplatnice

Korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na Žiro račun OTP banke d.d. : FIDO, obrt za trgovinu i usluge HR5724070001500022741

Poziv na broj: 99 – broj ponude

Primatelj: FIDO, obrt za trgovinu i usluge, Vojina Bakića 6, 10 000 Zagreb

OIB: 36251429250

Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode.

Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

2) Plaćanje proizvoda putem virmana

Korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na žiro račun: FIDO, obrt za trgovinu i usluge HR5724070001500022741

Poziv na broj: 99 – broj ponude

Primatelj: FIDO, obrt za trgovinu i usluge, Vojina Bakića 6, 10 000 Zagreb

Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode.

Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

3) Keks Pay aplikacijom

Sustav naplate putem KEKS Pay mobilne aplikacije integriran je na stranicama.

Nakon odabira plaćanja “KEKS Pay” otvorit će se stranica s QR kodom, a nakon skeniranja koda pratite uputstva unutar aplikacije. 

Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice.

Ako sustav odbije autorizirati plaćanje, odaberite kartično plaćanje.

O uzrocima odbijanja kartica nemamo podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

4) Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem sigurnog i naprednog servisa za plaćanje kreditnim karticama:

  • Maestro®
  • MasterCard®
  • Visa

Nudimo plaćanje do 12 odnosno 6 rata bez kamata a minimalan iznos narudžbe za plaćanje na rate mora iznositi 100,00€.

Uvjeti kartičnog plaćanja  

  • OTP banka d.d Maestro, MasterCard, Visa (jednokratno i do 12 rata beskamatno)
  • PBZ banka d.d. Maestro, MasterCard, Visa (jednokratno i do 6 rata beskamatno)

5) Plaćanje prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom.

Plaćanje pri preuzimanju od dostavne službe GLS dostavne službe na odabranoj adresi moguće je: gotovinom ili kreditnim karticama MasterCard, Maestro i Visa, dostavljaču u trenutku isporuke.

Plaćanje pri preuzimanju paketa na Paketomatu GLS dostavne službe, moguće je kreditnim karticama Master, Maestro, Visa.

Plaćanje pri preuzimanju u Paketshopu GLS dostavne službe moguće je samo gotovinom.

U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom, uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Ako kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:

  • Je li poruka u Junk/Spam folderu
  • Je li mailbox pun

Narudžbe s dostavom izvan Hrvatske

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Putem virmana i opće uplatnice
  • Kreditnim karticama MasterCard, Maestro ili Visa.

Sigurnost plaćanja

Pri plaćanju na FIDO web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Izjava o sigurnosti kod plaćanja

Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Registracija

Registracija nije obavezna za kupnju na web shopu. Potrebno je samo u prvom koraku procesa narudžbe ostaviti važeću e-mail adresu (onu kojoj imate pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave mogli poslati potvrdu narudžbe.

Registracija se preporuča ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

U slučaju zaboravljene lozinke, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Tako dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku kako ju ne bi morali svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Dostava

Dostava se vrši putem renomiranih dostavnih (kurirskih) službi BOX NOW – dostava na paketomat i GLS – dostavnom službom.
Proizvodi bit će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. 

Naručenu robu šaljemo kurirskom službom BOX NOW – dostava na paketomat (paketi do 20kg ili do veličine 36x45x60 cm) ili GLS – dostavnom službom (paketi do 40 kg). Pakete preko 40 kilograma nismo u mogućnosti slati dostavnom službom i moguća je isključivo kupovina/preuzimanje u našoj poslovnici. Postoje područja gdje GLS dostavlja pakete u suradnji s drugim pružateljima poštanske usluge (otoci s neredovitim brodskim linijama). Kupci imaju i mogućnost dostave u jedan od GLS prikupnih centara, paketomat, paket shop ili na neku adresu unutar zone dostave GLS-a.

Ukoliko su svi naručeni artikli na skladištu, za narudžbe koje se zaprime radnim danom do 16 sati, paketi se šalju isti dan (računajući radne dane), a oni stižu na odredišta:
a) isti dan u BOX NOW paketomat na područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba;
b) kroz 1-3 radna dana (odnosno 5-6 dana za otoke) po otpremi (sa dostavnim službama BOX NOW ili GLS).
Vikendom dostavne službe ne vrše dostave.
Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu, FIDO obrt za usluge i trgovinu će Vam poslati informativnu ponudu s očekivanim rokom isporuke, te od Vas zatražiti dodatnu potvrdu narudžbe s novim rokom isporuke.
Roba se šalje iz poslovnice na adresi Ulica Vojina Bakića 6, 10020 Zagreb.

Cijena dostave za narudžbe iznad 39,99 € je besplatna.

Cijena dostave za narudžbe do 39,99 €
iznosi 3,11 € za BOX NOW – dostava na paketomat i 5,50 € za GLS – dostavnom službom.
Vrstu dostave odabirete sami u košarici, prije plaćanja narudžbe.

Koji je rok isporuke?
Rok isporuke za sve narudžbe je do 1-5  radna dana. 

Proces dostave

Dostavu vršimo angažiranjem renomiranih dostavnih (kurirskih) službi: BOX NOW – dostava na paketomat i GLS – dostavnom službom.

Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.

U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (korisnički priručnik, jamstveni list), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Cijene dostave istaknute su na www.fido.com.hr i u njima je sadržan pripadajući PDV.

Načini dostave i troškovi dostave

  • BOX NOW d.o.o. – dostava na paketomat
  • Dostavna služba GLS d.o.o.
  • Preuzimanje u našoj poslovnici
  1. BOX NOW – dostava na paketomat

Dostava za narudžbe s našeg webshopa fido.com.hr u promotivnom razdoblju je besplatna.
Dostava za narudžbe iznad 39,99 EUR kupljene u www.fido.com.hr internetskoj trgovini je BESPLATNA za područje cijele Hrvatske, gdje postoje BOX NOW paketomati.

Troškovi dostave za narudžbe manje od 39,99 EUR iznose:

BOX NOW – dostava na paketomatVeličina paketaCijena dostave unutar RH
Paketi max do 20 kgS8x45x60 cm3,11 €
M17x45x60 cm3,11 €
L36x45x60 cm3,11 €

Cijene dostave izražene su u EUR i sadrže pripadajući PDV.

BOX NOW Vam dostavlja u odabrani paketomat na području Hrvatske. Nažalost, još nemaju paketomate na otocima. Međunarodna dostava ovim putem nije dostupna.

Rok isporuke za sve narudžbe je do 48 sati radnim danom.

Proizvodi bit će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Ako odaberete dostavu u paketomat BOX NOW za područje Zagreba, paket će Vam se dostaviti isti dan ako je narudžba uplaćena (općom uplatnicom/virmanom/Internet bankarstvom) tj izvršena i vidljiva (kreditne kartice) radnim danom, od ponedjeljka do petka, do 12:00h. Granica područja za dostavu isti dan je granica Zagrebačke županije.

Ovim odabirom možete platiti svim vrstama plaćanja i pouzećem do najvišeg iznosa od 200,00 €. Ukoliko odaberete plaćanje pouzećem, moguće je platiti karticom preko BOX NOW linka prije preuzimanje paketa. Plaćanje gotovinom na BOX NOW paketomatima nije moguće. Više o načinima plaćanja pročitajte ovdje: https://dev.fido.com.hr/opci-uvjeti-poslovanja/#placanje

Kad naručite od nas, BOX NOW će vam poslati tekstualnu poruku sa 6-znamenkastim PIN-om kada vaša pošiljka bude u odabranom BOX NOW paketomatu. Upisivanjem tog PIN-a na tipkovnicu ormarića otvorit će se vrata kako biste mogli preuzeti svoju pošiljku. Podsjetnike za preuzimanje pošiljke dobivate putem tekstualnih poruka od BOX NOW dostave. Svoju pošiljku u BOX NOW paketomatu možete preuzeti unutar 96 sati nakon dostave.

Dostava za narudžbe iznad 39,99 EUR je BESPLATNA u www.fido.com.hr internetskoj trgovini za područje cijele Hrvatske.

Troškovi dostave za narudžbe manje od 39,99 EUR iznose:

GLSVeličina paketa Cijena dostave unutar RH
Paketi max  do 40 kg do 2 mSdo 2 kg 5,50 €
Mdo 5 kg5,50 €
Ldo 10 kg5,50 €
Paušalna cijena dostave na adresu putem GLS dostavne službe

Cijene dostave izražene su u EUR i sadrže pripadajući PDV.

GLS Vam dostavlja na odabranu adresu ili u paketomat  i/ili u paket shopove na području Hrvatske.

Proizvodi bit će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu u roku od 1-3 radna dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije).  Za otoke i Dubrovnik je to 2-4 radna dana.

Na mapi odaberite ili u predviđeno polje upišite željenu lokaciju na kojoj ćete preuzeti svoj paket. GLS će Vas kontaktirati kada paket bude spreman za preuzimanje iz odabranog paketomata ili paket shopa.

Ako odaberete dostavu dostavnom službom (GLS) za područje Hrvatske, paket će Vam se dostaviti u roku 1-3 radna dana ako je narudžba uplaćena (općom uplatnicom/virmanom/Internet bankarstvom) tj izvršena i vidljiva (kreditne kartice) radnim danom, od ponedjeljka do petka, do 12:00h.

U slučaju da je adresa dostave jedan od niže prikazanih otoka, trošak dostave se računa na temelju težine paketa i automatski se ažurira u košarici po unaprijed definiranom cjeniku od strane dostavne (kurirske) službe.
Na niže navedene otoke, dostavu vrši dostavna služba – GLS u suradnji sa Hrvatskom Poštom. Kao posebna dostavna područja, paketi za otoke imaju i ova ograničenja:

  • maksimalna težina: 10kg
  • maksimalna duljina: 1,5 m
  • maksimalni obujam: 3m3
  • tranzitno vrijeme: 48 – 168h
  • aktivacija dodatnih usluga osim pouzeća nije moguća
  • naknada za prijevoz naplaćuju se prema cjeniku za Zonu 2.

Popis mjesta i poštanskih brojeva na koje se ograničenja odnose:

Međunarodna dostava dostupna je prema cjeniku GLS-a.

Osobno preuzimanje u poslovnici

Naruči preko web shopa, preuzmi u trgovini.

Ubacite željene proizvode s našeg weba u košaricu, naše djelatnice i djelatnici će to brižno složiti u kutije. Odaberite osobno preuzimanje Vaše narudžbe i bit ćete obaviješteni kada narudžba bude spremna za preuzimanje. Na Vama je samo da dođete u našu poslovnicu na adresi Vojina Bakića 6, Središće, Zagreb i preuzmete svoju upakiranu narudžbu. Ako smo Vam ”usput”, nemate dodatne troškove dostave!

Postupak je vrlo jednostavan:

  1. Ubacite željene proizvode u virtualnu košaricu i potvrdite opciju “osobno preuzimanje paketa”
  2. Slijedite jednostavne korake na webu shopu i u inbox će vam stići potvrda da je narudžba zaprimljena
  3. Kada paket bude spreman za preuzimanje, naše djelatnice i djelatnici će vas kontaktirati putem e-maila ili telefona.

Povrat

Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik ima mogućnost pregledati Uvjete korištenja „www.fido.com.hr” koji su navedeni ovdje https://dev.fido.com.hr/opci-uvjeti-poslovanja/#povrat  (obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.)

Sukladno članku 77, stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača, korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed Kupcu bez navođenja razloga.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.

Sukladno članku 77., stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom, uputama za korištenje i jamstvenim listom. Fido, obrt za trgovinu i usluge utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Potrošač snosi trošak povrata robe.

Pravo na povrat

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

  • Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
  • Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
  • Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
  • Prodavatelj odgovara za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

  • Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
  • Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
  • Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
  • Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci

  • Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
  • Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
  • Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
  • Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora u pisanom obliku možete preuzeti ovdje.

Odgovornost za materijalne nedostatke / reklamacija

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. 

Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti:

  • elektroničkim putem na e-mail webshop@fido.com.hr s naznakom “Reklamacija”
  • pisanim putem na adresu FIDO, obrt za trgovinu i usluge, Vojina Bakića 6, 10000 Zagreb
  • s naznakom “Reklamacija”
  • putem online forme za prigovore / reklamacije koja je dostupna ovdje

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije. Online prigovor / reklamaciju možete uputiti na webshop@fido.com.hr.

Nadležnost suda

Ukoliko kupac nije zadovoljan rješenjem reklamacijskog postupka od strane www.fido.com.hr ima pravo na sudsku arbitražu. Za takav slučaj ugovara se nadležnost suda u Zagrebu.

Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjima od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unapređenja odnosa s Kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.

Pristup newsletter bazi s osobnim podacima Kupaca uz Fido, ima i tvrtka Orbis, specijalizirana tvrtka za izradu web trgovina.

Pristup bazi Kupaca s osobnim podacima Kupaca uz Fido, ima i tvrtka specijalizirana tvrtka za izradu web trgovina. 

Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Fido ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke te za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Ova pravila određuju i reguliraju kako prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.fido.com.hr  

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na internet stranici www.fido.com.hr , kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja.

Obavezujemo se štititi osobne podatke naših kupaca, na način da prikupljamo samo nužne podatke koji su potrebni za ispunjenje naših obveza. Pod osobnim podacima smatraju se identifikacijski podaci kupca: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni. Svi se podaci o kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Vaše osobne podatke čuvaju se u tajnosti, te ih se neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez vaše prethodne suglasnosti.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu webshop@fido.com.hr. U slučaju da Kupac ne želi da Prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu: webshop@fido.com.hr

Stranica www.fido.com.hr koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju. Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova Internet stranica sprema na Vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići).

Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na uporabu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je cookies (kolačić)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za web stranicu i sl.

Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika.

Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika.

Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. godine, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.