Registrator A4 Esselte uski samostojeći CO2 neutral Vivida Esselte
6,13 €
na sve narudžbe iznad 39,99€
od primitka robe
Uski samostojeći registrator za format A4, kapaciteta 350 listova 80 gramskog papira. Izrađen od kartona presvučenog PP folijom obostrano. Hrbat je debljine 50 mm, s džepom i etiketom te rupom za prst za jednostavno rukovanje i sigurno skladištenje dokumenata. Na donjim rubovima ima metalnu traku koja štiti od habanja. Registrator se bočno zatvara. Sadrži patentirani mehanizam za uvez s izvanrednom polugom za dosljedno precizno zatvaranje, bez upotrebe sile. Pouzdano zatvaranje čak i nakon 10 000 korištenja (3 godine garanicije na mehanizam). Registrator je veličine 290x318x52 mm. FSC certifikat
Brand | |
---|---|
Boja | bijela |
Broj listova | |
Debljina | |
Format | |
Materijal |
Ne. Potrebno je samo u procesu kupnje ostaviti važeću e-mail adresu (onu kojoj imate pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave mogli poslati potvrdu narudžbe.
Trenutno nudimo slijedeće vrste plaćanja:
- kreditnim karticama: Premium Visa®, Visa®, MasterCard®, Maestro®. Također nudimo i plaćanje do 3 rata bez kamata a minimalan iznos narudžbe za plaćanje na rate mora iznositi 67 €.
- općom uplatnicom na naš žiro račun
- virmanom na naš žiro račun
- Internet bankarstvom na naš žiro račun
- Kek Pay aplikacijom
- Gotovinom prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
- MasterCard®, Maestro®, Visa® karticama prilikom preuzimanja proizvoda od GLS dostavne službe
Narudžbu šaljemo čim uplata postane vidljiva.
Prilikom plaćanja na FIDO webshopu, primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Internet Payment Gateway protokol prema standardu PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) koji je sveobuhvatan skup standarda za očuvanje sigurnosti podataka pri kartičnom plaćanju.
Internet Payment Gateway (IPG) je softversko rješenje koje povezuje online prodajno mjesto s bankom tako da sigurnim kanalima, putem Interneta, prenosi osjetljive kartične podatke kupca od web trgovine do banke, radi pokretanja platne transakcije i obrnuto, radi javljanja rezultata pokrenute transakcije.
Mi smo implementirali CorvusPay koji posjeduje certifikat PCI DSS Level 1 koji predstavlja najvišu razinu usklađenosti. CorvusPay koristi 3D Secure sustav za autentifikaciju a baziran je na razmjeni tajnih podataka sigurnim putem, isključivo između korisnika kartice i banke koja mu je izdala karticu.
Svoju narudžbu možete preuzeti u našoj poslovnici na adresi: Vojina Bakića 6, Središće, Zagreb.
Besplatna je dostava na području cijele Hrvatske za sve narudžbe od najmanje 39,99 EUR.
Isporuka robe vrši se u roku od 24 sata od zaprimanja sredstava na naš račun, za područje Zagrebačke županije (ako odaberete opciju dostave putem BOX NOW paketomata) za kupce koji imaju predračunsko plaćanje tj. u roku 24 sata od zaprimanja narudžbe za sve kupce koji imaju definiranu odgodu plaćanja.
S ostalim dostavnim službama (GLS i DPD) isporuka robe vrši se u roku od 1-3 radna dana, odnosno u roku 2-4 radna dana za otoke i Dubrovnik od zaprimanja sredstava na naš račun.
Ukoliko je vrijednost narudžbe manja od gore navedenih netto vrijednosti obračunavamo trošak dostave sukladno cjenicima dostavnih službi, navedeno ovdje: Dostava
Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu, ne navodeći razloge za to, može jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok počinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu webshop@fido.com.hr.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Prodavatelja je moguće obavijestiti i putem Online obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje. Nakon što ispunite i pošaljete obrazac dobit ćete potvrdu o primitku prijave putem elektroničke pošte na mail adresu koju ste naveli prilikom ispunjavanja Online obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac osim ako je razlog povrata odgovornost Prodavatelja. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite poštom ili osobno na dokaziv način na naše centralno skladište na adresi: FIDO, obrt za trgovinu i usluge, Vojina Bakića 6, 10000 Zagreb
Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.