Kako kupovati na Fido.com.hr?
Fido trgovina i kopiraona trenutno posluje na jednoj maloprodajnoj lokaciji u Zagrebu, na adresi: Ulica Vojina Bakića 6, Središće
Ukoliko se pretplatite na naš newsletter dobivate 10% popusta na prvu kupnju. Zatim Vama prvima javljamo akcije.
Popusti se ne zbrajaju, već sustav automatski obračunava veći popust.
Ponekad određeni proizvod nije na raspolaganju i tada ga ne možete dodati u košaricu. U tom slučaju, preporučamo Vam unesite Vaš email na stranici željenog proizvoda, a mi ćemo Vas ubrzo obavijestiti kada proizvod ponovno postane dostupan.
Naravno,uz uobičajenu narudžbu putem webshopa, željene proizvode možete naručiti i putem telefonske linije naše korisničke službe koja Vam je na raspolaganju od ponedjeljka do petka u vremenu između 08:00-16:00 sati.
Naručivanje putem telefona na broj: 091 1826 585
Dostava i plaćanje
Prilikom narudžbe, u polju Dostava, možete odabrati jedan od navedenih načina dostave:
- BOX NOW dostava u paketomate
- GLS dostavnom službom na željenu adresu ili u paketomat/paket shop
- Osobno preuzimanje u poslovnici
Više informacija o dostavi pronađite ovdje
Sve narudžbe upućene preko webshopa obrađuju se u skladištu i rok isporuke je jednak kao i za narudžbe s dostavom na kućnu adresu. U trenutku kada narudžba bude spremna za preuzimanje, primit ćete e-mail obavijest od korisničke službe nakon kojeg možete preuzeti svoj paket kad Vam najviše odgovara u iduća 3 radna dana.
Kod nestrpljivosti i želje za uštedom, online narudžba je prava stvar. Na webshopu ubacite željene proizvode u košaricu, naši djelatnici će to brižno složiti u kutije i obavijestiti Vas putem e-maila ili telefona o spremnosti Vaše narudžbe, a onda je preuzimanje na Vama: dođite u Fido i preuzmite svoje proizvode.
Cijena dostave u BOX NOW paketomat već od 2,49€.
Cijena dostave GLS dostavnom službom iznosi 5,50€ (osim za otoke).
Narudžbe veće od 39,99€ dostavljamo besplatno.
Više o dostavama pročitajte ovdje.
Besplatna dostava odnosi se na narudžbe koje nakon obračunatog popusta i bez troškova dostave iznose više od 39,99€. Više o dostavama pročitajte ovdje.
Naravno! Redovita dostava ide na veće otoke, dok na manje otoke dostavu vrši GLS u suradnji s Hrvatskom poštom koja ne nudi plaćanje prilikom preuzimanja te je narudžbe potrebno platiti unaprijed. Više o dostavama pročitajte ovdje.
Ne brinite. Pakete dostavljamo na područje svih zemalja Europske unije, posredstvom renomiranih dostavnih (kurirskih) službi i prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge prijevoza (GLS).
Ako živite u jednoj od članica EU, jednostavno u podacima za dostavu odaberite jednu od država iz padajućeg izbornika i Vaš paket stiže na odabranu adresu za nekoliko dana.
Međunarodna dostava dostupna je prema cjeniku GLS-a.
Na žalost ne, zbog nemogućnosti dostavnih službi.
Na našem webshopu narudžbe možete platiti na slijedeće načine:
– Gotovinom prilikom preuzimanja paketa od dostavljača
– Karticom izravno putem Interneta korištenjem Corvus pay-a, najmodernijeg servisa za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta.
– KEKS Pay aplikacijom preko sustava naplate putem KEKS Pay mobilne aplikacije koji je integriran na webshopu Fido papirnice.
– Ako odaberete plaćanje putem virmana ili opće uplatnice, na Vašu e-mail adresu biti će poslana potvrda Vaše narudžbe te će se po zaprimljenoj uplati paket poslati na Vašu adresu.
Više informacija o pojedinom načinu plaćanja saznajte ovdje.
Prijava i registracija
Za uspješan završetak narudžbe nije nužno kreirati profil niti se morate registrirati na stranici. Naručiti je moguće i ‘kao gost’, no savjetujemo, kreirajte vlastiti korisnički profil kako bi ostvarivali dodatne pogodnosti koje nemaju registrirani korisnici.
Račun je jednostavno kreirati, što znači kako nećete morati ispunjavati svoje podatke svaki put kad kupujete kod nas.
Registracijom na webshopu Fido moći ćete brže i lakše kupovati, pratiti stanje svojih narudžbi te steći mnoge druge pogodnosti.
To Vam također omogućuje:
– Bržu i jednostavniju kupovinu
– Bolje korištenje na više uređaja
– Posebne ponude
Kako bi se registrirali, kliknite opciju ‘Moj račun’ na vrhu stranice i iz izbornika odaberite opciju ‘registracija’.
Popunite informacije za prijavu i osobne podatke. Proces je završen klikom na gumb ‘Potvrdi registraciju’.
Možete se registrirati i ovdje: Registracija
Ako ste uspješno kreirali korisnčki profil, prijava je jednostavan proces koji zahtijeva nekoliko koraka. Dovoljno je kliknuti na ‘Moj račun’ i odabrati prijava, nakon čega trebate unijeti tražene podatke koje ste koristili pri registraciji.
Prijaviti se možeš i ovdje: Prijava
Svi nekada zaboravimo lozinku, stoga bez živciranja! 🙂
Novu lozinku za pristup svome profilu možete zatražiti klikom na ‘zaboravljena lozinka’ iz padajućeg izbornika uz ‘Moj račun’. Pratite daljnje upute i za nekoliko sekundi se ponovno uspješno prijavite kako biste nastavili kupnju.
Vaši podaci za prijavu zaštićeni su na našoj web stranici sukladno našoj izjavi o zaštiti osobnih podataka, te se štite u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka.
Do besplatnih savjeta i uputa o školskom priboru, uredskim materijalima, vrstama papira i pisaćem priboru kao i obavijestima o akcijama i promotivnim aktivnostima najlakše ćete doći prijavom na naš newsletter (bilten). Ne zaboravite kako prijavom na newsletter ostvarujete i 10% popusta na prvu narudžbu.
Zvuči dobro? Nemojte oklijevati jer Vas prijava na newsletter čeka već pri dnu ove stranice 😉 !
Moja narudžba
Proces narudžbe je osmišljen kako bi mogli u samo nekoliko koraka i na jednostavan način kupiti proizvod/e. Nakon što željene proizvode dodate u košaricu, odaberite način dostave i nakon toga kliknite na gumb ‘Kreni na plaćanje’ nakon čega se otvara novi prozor u koji treba unijeti podatke za dostavu. Potom odaberite željeni način dostave i plaćanja, te potvrdite narudžbu uz prihvaćanje uvjeta kupnje koji su Vam dostupni na linku unutar same košarice.
Ako imate bilo kakve napomene u svezi svoje narudžbe ili pak upute za dostavljača, ne zaboravite ispuniti za to predviđeno polje u podacima za dostavu (Napomena). A mi ćemo se maksimalno potruditi izaći Vam u susret.
Ukoliko niste zaprimili obavijest da je Vaša narudžba poslana, svakako kontaktirajte našu korisničku službu za više informacija putem e-maila na webshop@fido.com.hr ili putem telefona na broj 091 1826 585.
Ukoliko je obavijest stigla, narudžba se nažalost više ne može ažurirati.
Rok isporuke paketa je 1-3 radna dana. Trudimo se isporučiti većinu narudžbi unutar 24-48 sati od narudžbe, no za vrijeme akcija se to zna protegnuti na najviše 3 radna dana. Više o rokovima isporuke pročitajte ovdje.
Ukoliko je prošlo više od 3 radna dana od Vaše narudžbe, svakako kontaktirajte našu korisničku službu putem e-maila na webshop@fido.com.hr ili putem telefona na broj 091 1826 585 kako bi se utvrdio i riješio problem.
Isto tako, možete kliknuti na Moj račun u gornjem desnom kutu webshopa i odaberite opciju ‘Sve narudžbe’ koja Vam nudi pregled statusa Vaše narudžbe.
Vaša narudžba nalazi se u jednom od navedenih statusa:
– U procesu – znači kako je Vaša narudžba uspješno zaprimljena te Vaš paket uskoro kreće na put.
– Poslano – znači kako je Vaša narudžba preuzeta od strane dostavne službe i na putu je prema Vama.
– Dostavljeno – znači kako je Vaša narudžba dostavljena. Vjerujemo kako već uživate u proizvodima i nadamo se ponovnom susretu.
– Otkazano – znači kako je Vaša narudžba otkazana.
Iako se trudimo svesti na minimum, priznajemo da su ovakve situacije nažalost moguće i zato se unaprijed ispričavamo.
Ukoliko primijetite kako pojedini artikli iz košarice nedostaju u preuzetom paketu, svakako kontaktirajte našu korisničku službu putem e-maila na webshop@fido.com.hr ili putem info telefona na broj 091 1826 585. Tako ćemo utvrditi i riješiti problem u što kraćem roku na Vaše zadovoljstvo.
Žao nam je ako je Vaš artikl stigao oštećen ili neispravan.
Ako prilikom pregleda proizvoda ili prve uporabe ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo Vas kontaktirajte nas i slijedite navedene korake koji su raspisani u sekciji reklamacija unutar uvjeta kupnje na našim stranicama.
Kontaktirajte korisničku službu putem e-maila na webshop@fido.com.hr ili putem info telefona na broj 091 1826 585 kako bismo Vam pomogli riješiti reklamaciju na Vaše zadovoljstvo.